lördag 18 december 2010

Vår entré..

Hej!

Idag har jag haft fullt upp minsann! Sprungit på stan och inhandlat dom allra sista klapparna, en krans som jag ställde på bordet vid entrén och några mysiga detaljer till julklapparna som jag ska slå in i eftermiddag. Har även hunnit vara på innerbandyavslutning för Olle.
Nu tar vi det bara lugnt fram till jul och gör bara trevliga saker i våran takt...
Ikväll blir det mer godisbak och mys med man och barn!

Här är vår hall, har placerat en gammal byrå som jag målat svart. Mkt praktisk, där får man¨
plats med korgar som är fyllda till bredden med vantar och mössor. Den lilla soffan är från Mio och klockan från Village. (Vi har även en groventré i källaren där vi har alla skor, jackor och vagnen till Agnes. Väldigt bra att ha en sån entré där man bara kan "trycka" in allt :o)

Önskar er alla en trelig helg!
Kraaaam Mia

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)