söndag 6 februari 2011

Sköna söndag!!

Hej på er!!

Efter att ha slitit hela lördagen med renoveringen tar vi det mest lugnt idag!
Vi var nog på tippen 10 gånger igår..  Imorgon kommer snickaren Lennart hit och börjar lappa ihop väggar och golv, det ska bli såå spännande!! Elektriker och murar´n kommer oxå i denna veckan och drar all el och börjar mura upp öppna spisen, så här blir fullt pådrag.
Jag får nog baka något gott som jag kan bjuda dom på....
Nu ska vi iväg på Olles innerbandyträning sen blir det kvällsmat hos goda vänner.

Ha en skön söndagskväll !!
Kram Mia


3 kommentarer:

  1. Hejsan!
    Ok, vi kan väl låna ut Lennart till er ett tag ;))

    Vi är verkligen så nöjda!!!

    Ha en skön söndagskväll ni med!

    Kram Josefine

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Tack det var snällt ;o))
    Han är bäst!! Jag lovar att ni får tillbaka honom om två veckor...tror jag ;o))
    Blir köket bra? Vi har oxå beställt vårt från Himle kök, ska bli spännande! Jag får kika ner till ert hus innan nykeln lämnas över och tjuvkika lite om det är ok?

    Kram Mia

    SvaraRadera
  3. Hej igen!

    Javisst han är verkligen bäst!!! Så bra att vi får tillbaka honom snart ;))
    Jo, jag har kikat på köket i fabriken. Det är inte riktigt färdigt än men det kommer bli jättebra! Det är verkligen så roligt att få vara med i hela processen.

    Visst det är ok att kika ner och kolla. Men du får gärna komma förbi även när vi flyttat in :)

    Verkligen jättespännande med din webbutik och gårdsbutik. Ska bli så roligt att se framöver.

    Ha det gott!

    Kram Josefine

    SvaraRadera

Lämna gärna en liten hälsning, det gör mig så glad :O)